| | | | | Snart blir jag dessutom tokig! I tisdags ringde de och sa att jag har tillstånd, men nu har jag det inte och har aldrig haft heller! |
|
|
|  |  |  |
| | Sjutton också att min mobilkamera är så långsam... Fick ju nästan med Emma på bild :-) |
|  |
|
|  |  |  |
| | Floaf rockar, men Fredieboy passar egentligen bättre :) |
|
|
|  |  |  |
| Tindrah a.k.a. jultomten :) | [Kommentera] (3 st) 05-11-07 17:18 |
| | Hittade en uuunderbar sida med julklappar! (Länk) Några kul exempel: Till Magnus: Länk Till Alex: Länk Till Mats: Länk Till alla grabbar: Länk Till Wahlle: Länk Till alla singlar: Länk Till Lena: Länk Till Floaf: Länk |
|
|
|  |  |  |
| | Liten designfrÃ¥ga... Nu börjar det bli en del bilder i mms-arkivet och det kanske inte är sÃ¥ överblickbart längre. Är det nÃ¥gon som har ett bra genomförbart förslag pÃ¥ nytt utseende? Jag har funderat pÃ¥ att gruppera bilderna under person och sen sortera personer efter senast inskickade bild (<a href="Länk ¥ här</b></a>). Men jag tycker det blir lite rörigt med alla datum... |
|
|
|  |  |  |
| | Nån som vill ha ett keldjur? ;)Originalannons? :) (...eller är kanske bilden utbytt? *ler*) Fick den från Drivill. |
|  |
|
|  |  |  |
| | den nya funktionen med påminnelser om händelser är suverän! Tack Floaf! |
|
|
|  |  |  |
| | varför står det (0 s) bakom mitt namn under besökare??? |
|
|
|  |  |  |
| | Här är en länk till de händelser som är inlagda: <a href="Länk ;. <br>Kommer ni på ytterligare saker så skriv en kommentar i den här tråden. Nån som t.ex. vet när Mr Q fyller? |
|
|
|  |  |  |
| |
| |